27 Kasım 2013 Çarşamba

Tekin Karabey - Güler Duman - Oğul - Dinle


Tekin Karabey - Güler Duman - Oğul - Türkü Sözleri (Sözlerde hata olabilir dinleyerek yazılmıştır)
Balima onu zehirlemeye gitti , oğlu kattınTenime taş sıktımHangi bendinVe rüzgar doğru bir eğri mermi döndü her yüz yüzüme yokladımBen her ayak tozukalp dokunur , bebek ceylan oğulHangi hangiGitme karagözlüm narçekirdeğim olacağını gördüm elma
Bir diken kuzusuSen sızısını gitmek için babası bilmiyorum
Bilmiyor musun bilmiyorum , evlat acısınıSen vızıltısınıSen bir bozuk para yavrumKim hüsranSen gibi bir teknik direktör kuzuyuİçimde ağrı , ile kafamda bir kurşun bilmiyor KIŞANAK nüfus sayısı benzerGeçmesi oğulBir gün elde etmek için o gün geçirmek istiyorsanız bu güzel dünya teretmek ömrünüim yaşam gülüyor gülecek bir nar ağacısu artık çok dar Özetle genişCanım oldu hasret olan bir acemi birliğiBen oğlu kararıyorumEy düşünDünya üç ila beş gün diyerek hapiste zor , kalbim siyah yanıyorBuğday serçe ve ben toprakGitmezsin avuç parmaklımAcımadan vurdu biliyorum bebeğin , hem de nefes meleğimGitme fiili hareketinin
Tekin Karabey Şiir;
Ey oğul sen gideli balıma zehir kattın
Tenime giden her toz yüzümde bir bendin
Ve her ayağım taşa değdiğinde kalbimi yokladım
Ben kimin yüzüne eğri baktım ki oğul
Hangi ceylanın yavrusuna mermi sıktım
Hangi rüzgarın yönünü çevirdim hangi hangi
Gitme karagözlüm, narçekirdeğim gitme elmasım
Gitme baba kuzusu
Sen bilmezsin bir dikenin sızısını
Sen bilmezsin bir merminin vızıltısını
Sen bilmezsin evlat acısını
Sen bilmezsin koçsuz kuzuyu
İçimde sancı başımda hüsran
Sen gülerken hayat güler gitme yavrum
Kim bozuk para gibi harcar ki ömrünü
Kim bu güzelim dünyayı teretmek ister ki
Sana kavuşmak için gün sayıyorum oğul
Bir hapishanede gün sayımına benzer
Geçmesi zor bir acemi birliği
Ben üç beş demeden gün kararıyorum
Ey oğul suya hasret bir nar ağacını düşün
Dünya bana dar gelirdi şimdi ceviz kabuğu geniş
Canım yanıyor, yüreğim yanıyor
Buğday tenlim, serçe parmaklım
Acımadan serdiler üstüne avuç avuç toprak
Gitmezsin bende bilirim hem bebeğim hem meleğim
Gitme nefesim gitme gerçeğim

Güler Duman Türkü Sözleri
Oğul boyun incedendir (2)
Saçın teli sırmadandır (2)
Asker oldun çok zamandır
Haber gelmez nicedendir

Oğul oğul ömrüm oğul
Oğul oğul cansın oğul (2)
Tez gel günler aksın oğul (2)
Sen dön baban ölsün oğul (2)
Oğul oğul ömrüm oğul (2)

Tekin Karabey Şiir;
Kokun bir sabah rüzgarı gibi yüzüme çarpsın
Şimdi bu dam sen kokar bu ten sen kokar
Gün be gün sana yaklaşırım
Sen ...kulunu bilmezsin
Sen genzi kurumuş bir adam bilmezsin
Sen tükenmiş bir bedeni tanımazsın
Gitme be oğlum gitme yavrum gitme
Nasıl sıkarlar yüreğini artık çiçeğe konacak halim yok
Artık dilimi sürecek balım yok
Keşke sana herşeyi anlatabilseydim
Ya da seninle gelebilseydim
Sen gülerken benim içim gülerdim
Ne çok istemiştim avuçlarında narın dağılmasını
Ne çok yalvarmıştım sana can verilsin
Ne çok istemiştim beraber yola çıkmak için
Gitme oğul gitme içimin melodisi yüzümün neşesi gitme yavrum gitme

Güler Duman Türkü Sözleri;
Oğul dağlar yücedendir (2)
Sırrı kara gecedendir (2)
Kıyma ona zalım felek
Yavrum bile derdim nedir
Oğul oğul ömrüm oğul
Oğul oğul cansın oğul (2)
Tez gel günler aksın oğul (2)
Sen dön baban ölsün oğul (2)
Oğul oğul ömrüm oğul (2)

0 yorum:

Yorum Gönder

Back to Home Back to Top Mr. Kurtbey